Aprilväder

Ja då har det gått ännu en dag på min halvlediga vecka , min kilometerlånga lista med alla måste som ska göras innan Mackan ska konfirmeras har minskat med 2 mm . Mellan allt fönsterputsande så ringde räddaren i nöden Ida o frågade om vi skulle ta en fika på stan ?? Vad svarar man då Jo självklart släpper man allt och säger Yes Yes allt för att komma ifrån dammråttorna . Ventilerade lite skvaller från jobbet o mådde riktigt bra. En stund iallafall tills jag kollar ut o ser att det regnar o snöar omvartannat  Ja så var det med dom nyputsade fönstren men gjort är gjort o det får räcka  fram till midsommar Tog sen en liten promenad för att möta lilla gubben som kom från jobbet , passerade Film stallet o blev sugen på att se film Solstorm blev det den var bra , men boken var många gånger bättre . Nu hör jag eltandborsten börja murra på toa så då är det nog dax att sluta för att krypa i säng Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0