Första dagen på resten av vårt LIV

Ja då har man hamnat här oxå i bloggträsket  Varit sugen länge på att skriva men inte kommit till skott . Jag har en dotter som är en riktig bloggare !!  Hoppas att komma upp till hälften av hennes kapacitet , men det blir nog lite lugnt i början i allafall .   Vi har fått tillökning i familjen min käre make har blivit morfar ( en mkt stolt sådan ) och jag har blivit bonusmormor eller vad säger man plast mormor låter inte så kul tycker jag. Händelsen har tilldragit sig på Malmö BB men familjen bor i Skanör  de fick en liten Benjamin i söndags kväll . Det är riktigt kul synd bara att det är så långt ifrån oss . Men har man en V70 så susar man snart dit. Dettta får räcka för idag önskar er alla en god natt ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0