Godmorgon!!

Ja då har man vaknat till ännu en skön o solig vårmorgon . Visst är det härligt när solen skiner , ja om man inte tittar ut genom fönstren då för då vaknar det dåliga samvetet igen , varför har jag inte putsat färdigt alla fönster innan det blev för soligt. Skulle kunna tro det är Londonsmog utanför uterummets fönster . Får väl fixa det till helgen då.......
Till min stora sorg och besvikelse så jobbar jag ju sent denna veckan och missar min STORA Tv -kärlek.....Den rara varelsen ERNST han ska ju vara gäst hos min andra Tv-kärlek MARTIN fast det är ju tur att det går i repris och kanske man kan se det på nätet lr???
Jag är helt såld på inredningsprogram till min mans stora förskräckelse , jag får så himla mkt (dumma) ideer enligt honom men jag tycker att mina ideer är riktigt bra!!
Ha en skön solig glad dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0