Granplantshantlangare

Nu har jag fått en ny titel granplantshantlangare var med min käre man i skogen en sväng igår vilket var mkt njutbart solen sken och fåglarna kvittrade alldeles underbart .
Han skulle plantera och jag som för tillfället är lite justerad i ett ben skulle bara vara med och "undehålla" honom med glada tillrop........ Men vem kan se på när ngn annan sliter jaja kanske inte så svårt egentligen för det är rätt "gött" att se andra arbeta , men men det hade tagit mkt längre tid i skogen så jag fick upp en hink på armen med små rara granplantor ca 30-40 cm höga inte alls stora som jag gav till honom när han gjort ett lagom stort hål med ngn specialspade . Tänk dessa små taniga plantor kommer att bli någons julgran kanske om ganska många år .
Det ni ...... Kanske till några barnbarn så hallå nu skynda på med tillökningen

Och givetvis blev det den obligatoriska fikan när man är i skogen avnjutandes på en stubbe .

Kommentarer
Postat av: Hanny

Jag vill gärna ha en gran, jag är ju ditt lurviga barnbarn!

2008-04-21 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0