Hur ska man orka??

Oj oj känner mig helt slut idag , jag som brukar vara morronpigg är trött som en gnu ... Tänk att vakna på morgonen sträcka på sig och hoppa upp ur sängen titta sig i spegeln och vara nöjd med sig själv . Inte se alla handtag och valkar som väller ut på alla sidor av kroppen och börja med ett bläää . Och tänka att nästa vecka då ska jag ta tag i det . Haha den veckan har inte kommit ännu.Får göra som Ida säger bada i vassen hela sommaren då syns det inte... 

Fast allt är ju inte skit heller , det börjar närma sig en liten utlandstripp för mig och min vännina vi packar o far till Mallorca 6 maj  där finns ingen vass men heltäckande baddräkt går ju oxå bra. 

Nää nu får frun i huset få lite gjort , ska till jobbet en sväng mellan 14.00 o21.00 idag för att byta av kära Lollo som ska passa barnbarn.Ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0