Mini Anne

Idag har jag varit på skyddssamarit kurs i Skövde mkt kul o givande Vi har blivit presenterad för den underkroppslösa  kvinnan MiniAnne. En mkt tyst och försynt kvinna som inta säger emot och inte heller svarar på tilltal varje mans dröm eller vad tror ni tjejer???? ja iallafall att hon är tyst.  Nåväl denna MinnieAnne har blivit föremål för upplivningsgörsök ett antal gånger idag . Nu ligger hon här på skrivbordet  med sitt nollställda fejs o väntar på att bli upplåst om o om igen. 

Kvällen ska  tillbringas i soffan efter att ha ätit kräftsjärtspaj  m sallad . Nu blir det en kopp gott kaffe ja kopp det blir väl en stor mugg o kanske en liiiten liiiten bit mörk choklad . Se`n får väl jag natta tidigt fast det är fredag ska ju upp o jobba kl 06.00 imorgon o slutar 18.00 ja hur dum får man bli som lovar en massa dumma saker som tex att jobba helg pust. Ha en riktigt skön o ledig helg
 

Ps det kommer en bild senare på min nya vän MinniAnne

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är riktigt kul, mammut! Men varför heter inte bloggen Mammut? Där blev jag lite besviken! Kram till världens bästa mamma!

2008-04-11 @ 21:07:59
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Mia

Uppe med tuppen var jag såklart imorses och nu väntar jag bara på att lilla mor ska skriva något här för det här är ju kul! Du ska också lägga till mig i dina kontakter för det har jag gjort med dig. På min första sida där en kort presentation finns kan du lägga till mig.

2008-04-12 @ 09:04:40
URL: http://maias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0