Söndagsångest

Jaha då har den infunnit sig den gamla vanliga söndagsångesten, dyker alltid upp på söndag kväll inför förmiddagsskift . Varför har jag inte en aning om men så är det bara, tar lång tid innan jag somnar och sover sedan mkt oroligt o vaknar trött trött , så måndag på jobbet är inte kul stackars den som retar mig . Då morras det ordentligt .

Jag har gjort en investering förresten  jag tänkte att jag skulle bli fakir.......... så jag beställde mig en spikmatta !!!
Den har jag läst mkt om , ska vara bra för att lösa spänningar och ökar blodcirkulationen i kroppen m.m den heter Shaktimattan . den är 68x42 cm och har 6000 piggar nu är piggarna gjorda av plast så det är ju givetvis inga spikar och jag har heller ingen turban på mig när jag sträcker ut min kropp på detta självplågarredskap. 
Men det är faktiskt skönt att ligga på den , kanske inte de första sekunderna för då känns det som att man blir perforerad och att man ser ut som en nåldyna.  När jag låg på den sist så somnade jag ... märkligt med 6000 piggar rakt in i fläsket. Så jag ska nog lägga mig nu och koppla av en liten stund på min spikmatta.Läs gärna om den ¨på   www.shaktimattan.se

Natti på er o hoppas er helg varit bra Snart är det VÅR på riktigt


Kommentarer
Postat av: Christian

Hejsan hej på dig!!
Halkade in på din sida, läste om din spikmatta.
Kan det verkligen vara skönt?
Det låter lite sjukt i mina öron...

Man har ju sett Tom och Jerry när man var liten när Tom ramlade över en spikmatta och efter det kunde han inte dricka något vatten utan att det rann ut genom de hål som spikmattan orsakat.

Nu förstår jag ju att det du dricker inte kommer rinna ut, men ändå...

Var det skönt?

Ha det bra!!!

2008-04-14 @ 10:51:13
URL: http://www.dunderbar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0