Varit ute o trädgårdsjobbat

Ja då har man tagit de första spadtagen i vårmyllan.  Det var inte lätt kan jag tala om surt o klenigt skulle behövt lite Hulken muskler men där de ska finnas är det bara gäddhäng , men ska jag fortsätta gräva så ......... Det ska byggas en liten veranda till vår gäststuga och då skulle en rabatt läggas igen och lite pioner flyttas det blev rätt bra om jag får säga det själv. Så nu ska mannen åka o köpa material och börja med bygget (imorgon hoppas jag =)
Förresten så får jag nog gå till jobbet imorgon bitti för lotten var det ingen vinst på men det är ju som vanligt.
Tur i kärlek otur i spel eller var det tvärtom  .

Lite allvar :  Har tänt ett ljus i fönstret ikväll för den lilla flickan Engla som blev mördad .En tanke till hennes familj.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0