Vart tog helgen vägen??

Söndag eftermiddag ?? Den här helgen bara drog iväg visserligen jobbade jag hela dagen igår och till kl 12.00 idag men vadååå?? Kom hem trött som en gris och fixa lite mat . Ja en del kommer nog tro att vi är helt galna här i huset.
Vad bjöds det på ??
Jo LUTFISK......   Ja jag vet att det är april och snart vår men hittade en förskrämd paket  lutfisk långt ner i frysen och snål som man är och inget får kastas som inte är ludet och kryper ut självt så anrättade jag denna kulinariska maträtt Mkt gott m potatis , vitsås och givetvis gröna ärtor .
Eftersom vi tillhör den äldre generation som har rätt att vila efter maten så blev det en lååååång powernap tills han som tillhör den ännu äldre generationen ringde och väckte oss. Vilket ju han "gamle Morfar " alltså tycker är jättekul.
Ska ta mig ut i trädgården en stund nu för att göra lite planering inför färdigbyggandet av vår kombinerade gäststuga och friggebod . Solen skiner och det är hyfsat varmt
Så glad vår på er allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0