Då var stugtaket klart.

Jaa då var innertaket färdigspikat sköönt det. Det har ju regnat idag oxå så det passade ju bra att vara inne o greja. Det har allt blivit en liten biltur oxå varit i Skara o köpt doppresent  till Benjamin o sen for vi iväg till Skövde där jag blev bjuden på fika av min käre man mkt gott        Sedan var vi på en av dom där tråkiga "herrbutikerna" som jag egentligen inte gillar Biltema ( o Jula)  men man får väl hålla god min för guben fick allt följa med till Mio igen...... Där kolla vi på en bargrupp som är såååå himla skitsnygg men dyr givetvis eftersom den affären säkert lägger på xtra på sina prislappar. Drog sedan vidare till Tibro o där hann vi med 5 möbelaffärer på 1 timma rekord eller vad?? Finns  oxå en masssa snygga grejor en hel dag skulle man nog lätt kunna gå omkring bland alla möbler o inredning Vilken lycka!!!

Men nu är vi här hemma igen i hemmets lugna vrå  ätit lite o tagit 1 glas vin o blev så trött  tänkte se Allsången o Morden i Midsommer men det blir väl som vanligt med ett öga i taget
Hur ska DU tillbringa en regnig tisdagskväll??


Kommentarer
Postat av: Mia

vi gjorde samma runda fast i måndags, mio-biltema och sedan tibros möbelaffärer fast vi kanske bara gick in i tre eller fyra. Men förutom mio i skövde blev det också Em-möbler och A-möbler!

2008-08-06 @ 08:58:03
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0