Måndag o regent vräker ner

Ja idag har varit en riktig ruskdag regnat o blåst som vore det höst huvaligen !!  Skrev ju igår om lite semester som vi haft , jag fick nyp i örat av Annica för att jag glömt skriva om vår lilla tripp till Slättingebygd o Kalmar  men det var ju innan semestern började ( så det så) Kom till Ubbe o Annica på fredagen rätt sent men där fick vi världens godaste grillmat  vi talar lyriskt om det fortfarande Grillade kycklingspett på Ubbes egengjorda grilltunna m kulpotatis i ugn o aioli   mmm gottgottigottgott  Efter lite vin eller var det mkt?? så fick Annica mig att sjunga Singstar  och det lånade vi med oss till Falköping vilket har föranlett mig att köpa ett alldeles eget som ni läste om igår  Kinesade över där o for till Kalmar lördag morgon tog en fika på Öland  shoppade lite i Kalmar sen kom höjdpunkten som vi väntat på  Lånta Fjädrar m Robert Gustavsson  som spelades på en utomhus teater  Den var skitbra mkt skratt . Hoppas jag har blidkat dig lite nu Annica!!t
Nu tillbaka tills idag det regnar fortfarande o blåser men vi har spikat innertak på vår sommarstuga det blir sååå fint , hoppas få det klart imorgon om allt går som det ska. Så har vår eminente vän Holger varit här för givetvis så pajade ju kylen när vi kom hem från Eskilstuna men det fixade han snabbt o lätt  tur han finns ju.
Nu är det lite tyst o tomt i huset för lilleman har åkt till pappa några dagar igen . Hörs inget datarassel uppifrån o inga rop på Moorssaan!!
Nu är det nog dax att lägga sig o mysa med bok igen Läser just nu  Marianne Keys : Är det ngn där  Lite seg i början men nu är det svårt att släppa den så Natti på er o hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Annica

nu är jag nöjd å glad... ;)

2008-08-05 @ 15:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0