Snart har sommaren gått o semestern är snart sluut!!

Ja nu var det ett tag sedan jag plitade ner ngt här. Som den virrpanna jag är hade jag glömt mitt lösenord , det finns ju ganska många att välja på i olika varianter , men Mia fixade det åt mig what a lucky ... så nu är det bara att dikta på.
Semestrat har vi gjort på alla möjliga sätt varit i Tyskland o fyllt på förråden en del o då passade vi oxå på att hälsa på fam Fäldt i Skanör o givetvis lille plutten Benjamin han växer så det knakar en liten goding . Där fick vi god mat o valda delar av sällskapet badade i havet ja givetvis inte jag det var sååå kallt .
Sedan har det varit årets händelse i Falköping den stora o omtalade cruisingen den går inte att missa då har vi lite grill o festar till det o sen går vi ut o kollar in alla snygga bilar . Lille trollungen Pontus var med här i år o han gillar verkligen "raggarbilar" o till hans stora lycka fick han åka med Stefan o Co från Jönköping i deras bil o lyckan var fullständig.
Nu har vi just packat upp från vår resa till Eskilstuna där vi bott i stuga på Vilsta camping har haft det varm o skönt o badat i Eskilstunaån vi firade Laszlos födelsedag i torsdags med grillat o gott vin mmm. Besökte även Zooparken som tyvärr inte var så bra som vi trott jämförde med Borås o Kolmården som är många gånger bättre men vi har haft det skitgott iallfall. Pontus har myntat ett nytt uttryck när han pratade med mig o det var Ja du Kerstin så det kör vi med nu allihop. vi har oxå kommit på att dom var väldigt dåliga på service o hjälpsamhet däruppe i Sörmland när 08 -orna kan det ha betydelse ??????

Ikväll har vi haft besök ifrån " di utsocknes"  i Ekedalen har ätit Tacos o sjungit singstar ja sjungit o sjungit jag o Kjell har väl mest  mumlat  o hummat  men Mia o Jakob är helt suveräna så det är ingen ide att ens en gång tro att man ska kunna vinna över dom , men nu får det bli till att smygsjunga här om kvällarna när alla har gått till sängs

Kommentarer
Postat av: Mia och jakob

Det var en mycket trevlig kväll och jag är fortfarande PROPPMÄTT efter tacosen.

2008-08-03 @ 22:24:04
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

Men du har bytt design?

2008-08-03 @ 22:25:59
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej! Kul att du skrev igen.. var ju ett tag sedan sist men jag har minsann varit inne å kikat här då å då.... Men jag är ju lite besviken... Smålandsresan är inte ens nämnd. snyft hur ska jag klara det.. ;) Ha det gott!!

2008-08-04 @ 20:48:19
Postat av: Annica

Hej! Kul att du skrev igen.. var ju ett tag sedan sist men jag har minsann varit inne å kikat här då å då.... Men jag är ju lite besviken... Smålandsresan är inte ens nämnd. snyft hur ska jag klara det.. ;) Ha det gott!!

2008-08-04 @ 20:49:11
Postat av: Annica

Hej! Kul att du skrev igen.. var ju ett tag sedan sist men jag har minsann varit inne å kikat här då å då.... Men jag är ju lite besviken... Smålandsresan är inte ens nämnd. snyft hur ska jag klara det.. ;) Ha det gott!!

2008-08-04 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0