Söndag o snart jobbvecka!!

Ja då är "skånefolket" här . Igår hade vi lite släktträff på Kjells sida .Det har ju tillkommit 3 stycken små knortar i släkten som är födda rätt så tätt .Det var ett trevligt litet kalas hade gjort Mias smörgåstårta o den var uppskattad (mkt gott recept kan jag tala om ) De små nya bäbisarna heter Robin Benjamin o Oliver .Tog kort på dom som jag ju givetvis inte kan lägga in utan "doteras" hjälp så det får väl bli en hel bildserie lite senare kanske nästa vecka??!! 
Den lille Benjamin är en riktig liten goding lätt till skratt o nöjd med det mesta.
Igår kväll när alla gäster åkt hem o det var bara barna kvar så blev det Singstar det är så himla kul blev många duettdueller mellan i stort sett allihop Men jag slog Andreas med en Magnus Uggla låt tjoho :)  Han blev så biten eller så vill han ha revanch för när de kom hem till Skövde så beställde han genast ett eget singstar vad månde bliva i denna släkt ? Idel singstarsångare då the folks from Oakvalley oxå är bitna.
Ja nu är det de sista skälvande timmarna innan jobbveckan( dock väldans kort ) börjar .Jobbar måndag o tisdag se´n ska jag på kurs till Sjöåkra i två dagar med övernattning hmm .Brukar bli alldeles för mkt mat o det är inte bra då jag nog har ökat flera storlekar i sommar men den fighten ska tas o den hoppas jag bli snart . Ja det är väl förresten jag själv som tar tag i det o ingen annan . Att det ska vara så svårt att äta mindre o röra sig mer !!
Ja det var allt för idag Nu ska jag o guben ta en promenad på tal om att röra sig .Det regnar men som det är sagt          DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER BARA DÅLIGA KLÄDER ( o en himla massa bra ursäkter för att stanna kvar inne i soffan ) Tjing


Kommentarer
Postat av: carina

Det är mycket skönare i soffan!!!!

2008-08-11 @ 21:34:48
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0