Shoppingmonster !!

Japp då har jag varit ute med mitt lilla shoppingmonster för sista gången jaja iallafall för 2008 . Skulle köpa lysrör till akvariet o tog en liten sväng förbi några små butiker .

Vilka brukar det bli Jooo ..Kapp-Ahl o Lindex o jisses vad mkt fint det fanns att köpa varför åka till Skövde när det var mkt billigare o fanns oootroligt mkt här i Falköping, så jag gjorde en koll men insåg att det här skulle ta låång tid så Kapp-Ahl får vänta tills på fredag . På Lindex däremot fick mina shoppingvana ögon syn på en helt otroligt uuunderbaaar kjol med mkt volang o alla möjliga färger (paisley kanske det heter) den skulle jag ha tyckte kanske den var för dyr för impulsköp men rådgjorde med mitt inre (shoppingmonstret ) som givetvis sa JAJA .
Kom till kassan o den underbara expediten sa 149:-  Vaa förlåt !!   Nersatt tll halva priset men inte prismärkt . What lucky  I   ám  ......  Så nu har jag fått ett  lite men delikat problem Vad ska jag ta på mig ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0