Godmorgon på er allihop!!

Nu är klockan strax 03.00 nyduschad o pigg ...... njae kanske inte pigg men lite pirr i magen strax kommer Lollo o hennes trevlige o rare man o hämtar mig Nu drar vi iväg till Mallis .. ja det är sant tiden går så fort 

Om några timmar sitter vi på poolkanten o plaskar med fötterna i vattnet och sätter näsan mot solen Visst låter det bra !!  Men jag tror nog snarare att jag ligger invirad i en handduk eller gömmer mig i vassen då jag inte lyckats gå ner de där envisa julkilona som jag tänkt för tankar hjälper ju inte på sidfläsk . Men jag tänker så här att ingen jag känner finns där så äsch vi tar det se`n.....

Ha en skön vecka i svenska vårsolen

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du och loulou har det heeeelt underbart. Bada och sola åt oss alla och icke att förglömma: lite vin om kvällen.
Massa kramar från Mia

2008-05-06 @ 15:36:46
URL: http://maias.blogg.se
Postat av: Jen o Andy samt voffsan

Jaaa...underbart lär ni ha, ni slipper ju oss =D Njut av sol, mat o vilandet... här ska jobbas o slitas bland alla dessa lagböcker och kemikalier under tiden då solen och värmen gassar utanför arbetsplatsen!!! eller ja Hanny lever varjefall livet.... KRAM

2008-05-06 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0