Det vänder fort här i livet !!

Sovit som en "prinsessa" i natt eller kanske som en gammal "drottning" det sistnämnda stämmer väl bättre. Det är rätt körigt på jobbet nu mkt att hålla reda på med "robban" robot o en massa annat, som jag och min vapendragare Ida brukar klura på ihop. Tur att Lollo har koll på runtomkring grejorna..... Man blir rätt mör att fara runt, så sömnen inatt var välbehövlig, kunde gärna sovit mkt längre .
Men nu är det så att har jag bestämmt ngt så ska det göras, o dagens bestämda är bullbak. Så nu står degen på jäsning o det ska snart bli bullabak här i det Karlstedstka köket. 
När jag håller på som bäst o trallar o tycker att det känns rätt ok det mesta, så ringer telefonen . Det är från jobbet o de talar om att en arbetskamrat har ramlat ihop o åkt in till Kss . Kanske en stroke ??? Usch vad hemskt vad fort det går. Jag är ju kamratstödjare på jobbbet så jag får finnas lite jour nu ifall ngn vill prata, det är hemskt o jobbigt att råka ut för en olycka eller sjukdom men det är oxå jobbigt att finnas bredvid o inte kunna göra så mkt.
Hoppas bara att det går bra .Tänker på dig .......


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad otäckt! Hoppas arbetskamraten mår bra snart!



Vi tackar för bullarna, och det andra du ville ha hjälp med får ju bli det som finns så att säga. Vi får ta det över tele om du inte förstår mitt kodspråk. Kram

2009-04-23 @ 05:28:17
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0