En sen kvällspromenad på Ålleberg

Det blev som jag tänkt mig, en promenad men inte på stan utan vi tog bilen o klev omkring på Ålleberg uppför o nerför backarna . Var ute vid Ållebergs änne oxå som synes på fotot ........ Det var o är så vackert där nu massor av  Blåsippor som slagit ut o fåglar som kvittrar som om de vore galna. Det var så himla skönt där uppe. Tog sedan en tur med bilen mot Ugglum för att kolla in "Kongos"  hus så fint o stort det var . Åkte inte fram för det var bilar på gården , en annan gång. Träffade på Geidvall oxå som var ute en kvällsprommis med sin Ida...... alltså hunden Nu har jag tagit mig en kopp The o ska snart gå o lägga mig , kommer väl inte kunna sova då man vänt lite på dygnet under den här Layoff veckan
Men Godnatt på er därute i vårkvällen !!

           


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha ha, vad rolig bild!

2009-04-14 @ 05:45:43
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0