Lite återblick från de senaste dagarna !!

Jag o Ida var bjudna på stylingkväll hos Hanna o co på Hår o Sånt (vår frissa) förra måndagen . Jag som inte är så uppdaterad trodde ju att det hade kanske med hudvård o så att göra, men herregud så dum jag är det är ju frisörsalong. Vad gjorde jag?  Jo fixade o donade med håret man kan ju inte komma som ett troll i  skallen till sin frissa HAHAHA.
Väl komna dit så minglades det o dracks lite vin, Ida hade bilen så hon fick ta bubbelvatten. Jag tog ett glas, mkt gott men förmodligen ngt i som jag inte tålde jag blev alldeles "rödplitig " i hela ansiktet.  Herregud så jag såg ut Snacka om prickig korvmodell.
Nu till kvällens höjdpunkt.......Vi skulle agera frissor på varandra ja jisses jag som är helt kass på sånt. Nåväl tryckte ner Ida i shamponeringen o började gnugga henne i skallen Det kändes mkt bra o proffsigt (enligt mig själv alltså) Ida såg inte så lidande ut . Sedan vidare till stolen igen där jag skulle fixa en frisyr, Hanna hade gömt saxen väldans synd kunde blivit riktigt kul.....!! Jag kammade, fönade lockade sprayade o stod i Ja resultatet blev väl inte så bra men Klara tyckte hon var snygg i sina lockar . Sen fick Ida gå loss på min skalle, det kändes riktigt bra Så nu har vi provat på frisörsrollen men det är inget för mig iallafall.
Torsdagen var det blomsterkurs igen det är bra mkt lättare o kanske lite roligare än frisseriet, skulle nog kunna tänka mig att hålla på med detta. Här kommer lite bilder från båda dagarna .

      

        


Kommentarer
Postat av: mammut

Bilderna levde sitt eget lilla liv o hoppade runt lite =)

2009-04-08 @ 16:51:35
Postat av: Mia

Jag tycker ni ser så fina ut så. Likaså blomsterdekorationerna. Åh vad fint!

2009-04-08 @ 19:15:16
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0