Nu har vi påskledigt JIPPI !!!!

Här har inte skrivits mycket på det sista men den gamla "mamutten " alltså jag har varit så himla förkyld i en helvecka. Jag har hasat mig upp på morgonen för att klara jobbet o gått dit som en zoombie o utfört mina sysslor, men absolut inte ngt mer. Kommit hem efter jobb o bara slängt mig i soffan, legat där som ett kolli tills det varit dax att lägga sig i sängen för natten, kan tala om att jag inte varit ngt trevlig sällskap denna veckan. Om ni inte tror mig så fråga mina närmaste? Eller dom kanske svarar att det är så för jämnan, att jag inte är så kul alltså !!
Nu ska här städas lite o fixas inför helgen, som jag hoppas bli lugn o fin . Visserligen ska vi på några kalas men där ska man ju bara sitta o vara trevlig hmm o visa sina bästa sidor , o bli uppasad med mat o dylikt. Det ska bli riktigt trevligt vill jag lova.
Ett kalas ska gå av stapeln i Ekedalen där Jakob fyller år , och det andra blir i Torbjörntorp där lille Ziggemannen  blir 2 år . Herregud vad tiden går fort. 
Kommer med lite mer rapporter senare om gårdagen då jag var på Södras blomsteraffär på lite "kurs" skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0