Tjoho nu är dt sköna helgen igen då !!

Först kan jag tala om att arbetskamraten mår bra, mkt skönt...
Veckan har gått så himla fort, fullt upp att göra både hemma o på jobbet. Här i huset har det fesjats hela veckan, det är så gött att få rent o fräscht, ja så länge det nu varar. Dammet invaderar snabbt igen.
Jag har haft en lista med mål som jag varit tvungen att göra, det är så härligt att stryka rad för rad med grejor som man har utfört. Jag tror att det nog bara finns två saker kvar o det är två tråkiga fönster att putsa men det blir på måndag.
Bullar har här bakats oxå äntligen, det har varit tomt på den varan sedan före jul då det var lussebullar, ha jag tror nog det finns en påse "katter" kvar.
-Mia det får vi fika på när du kommer hit ngn gång!!
Ja just det ja det var ju helg o grannen över gatan har dragit igång musikmaskinen igen, hon kvinnan i huset har  malt färdigt med motorsågen för denna gången, stubben är borta.
Jag fick lite xtra vårkänslor idag så jag köpte lite penseer , kan vara fint till helgen då vi ska ha lite besök här .Vilka som kommer ? Ja den som lever får se HAHAHAHA. Lovar att återkomma med text o bilder .
Får nog snabba på nu, mannen i huset kommr snart hem o då ska vi till skogen o plantera granplantor.......hur kul är det en fredagkväll hmm .Ganske ganska skitkul lr ???

Onsdagensbullskörd!!    


TREVLIG    FREDAGKVÄLL    PÅ    ER !!

Kommentarer
Postat av: Mia

Magnolian är SÅ fin!

2009-04-25 @ 07:45:02
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Jen

I love it, magnolian alltså! Men bullarna me =)

2009-04-25 @ 08:44:59
URL: http://lifeofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0