Torsdag o rejält trött

Ja en dag kvar att jobba. Idag har jag varit så fruktansvärt trött o orkeslös jag till och med avbokade träningen , inte klokt men jag pallade bara inte . Kände bara för att vara ifred o ta det lugnt.
Efter jobbet småpysslade jag lite men det blev inte så mkt gjort . Hoppas att orken kommer tillbaka imorgon o i helgen.
Måste bara ta itu med fönstren o putsa dom, såå skitiga. Förhoppningsvis så är det bra väder oxå i helgen så det kan bli lite trädgårdsarbete Det behövs en upplyftning där med. Tänkte ta en tur till torget imorgon efter jobbet o ev köpa lite blommor Göteborgarn skulle vara där, ibland har han bra blommor o ibland bara skit......
Nu börjar Medium på Tv skulle vilja se den men då blir jag väl sittande där o inte kommer isäng =(   o då blir det mkt jobbigt att rulla ur sängen innan solen gått upp (o tuppen ) !

Nä en uppryckning kanske vore på sin plats nu för fru Karlstedt !!! Hon börjar bli gammal o trött Hmm

 Här skulle jag vilja vara nu på balkongen till vårt hotell i Thailand Centara Karon Beach

                                              SÅÅÅÅ SKÖÖNT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0