Äntligen fredag igen...

Ja jag ska väl inte klaga , har ju nästan haft fredag hela veckan....men det är ju ändå ngt speciellt när helgen kommer o man är ledig.
I veckan som gått har det cachats en del o vi har tagit den hundrade, känns bra. Vi fortsätter väl med några i helgen antar jag  Det är ju så himla KUL..     Vi var i Ulleneskogen o gick på ställen jag inte ens vissste fanns, det såg ut som rena trollskogen, man kunde nästan känna hur trollen smög på oss o kikade fram bakom stenarna.
                                     
I onsdags var vi ett tappert glatt gäng som åkte till Jönköping för att gå/springa Blodomloppet,  det är oxå ngt som är riktigt trevlig. Denna gången var vi 20 stycken volvoiter som for iväg. En del hade med sina småkottar som satt i kärra o var jätteduktiga hela kvällen. Efter väl förrättat lopp så fick vi picknickpåsar till hela gänget. Det smakade verkligen smaskens, o räckte till även för någons man o barnisar.

           
Om man kollar ut genom fönstret idag så är det höstlikt, inte så kul men det ska visst bli bättre i helgen . Får väl passa på att njuta lite innan höstovädren kommer.
Ikväll ska vi ut o käka lite med "gamla" gänget o prata ihop oss om vår Kretaresa som vi snart kan börja räkna ner till , det är ju bara 13 dagar kvar. Jippi , det ska bli så himla skööönt. Sol o bad längtar jag till nu....

 
                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0