Lite gott o blandat från veckan som gått....

                                                     


Det har som vanligt varit en händelsefull vecka, i släktens tecken. Vi har blivit/är så sociala o släktkära så det är alldeles väldigt. Missförstå mig rätt, det är väldigt roligt faktiskt. Festivaler grillfester o cachingturer allt om vartannat.
Jag lyckades ju fixa till min hand innan semestern o har nu en svart ful plastskena som ska sitta på dygnet runt i 3-4 veckor . Känner mig rätt handikappad, kan inte göra så mkt till min stora förtret, just nu som det skulle behövas tvättas städas skuras putsas fejas o donas. Nää, istället så får man gå här o titta på allt o hoppas att det blir bättre. Kjell fick ta hand om helgstädningen förra veckan  (Kändes rätt bra ändå hihi) o det fixade han ju givetvis galant. Det är ju faktiskt inte så farligt med lite skit i hörnen (säger dom).........

Fredag var vi på ARN-festival med BoA för att höra Annelise favissar Bo Kaspers o min absoluta idol sen många år tillbaka, den förträfflige TOMAS LEDIN . Ja han är så bra så det är inte sant......Det var inte helt utan problem denna tur , starta i god tid för att ta en cach på vägen(givetvis) plockade över all packning från Börjes Saab till röda faran som Annelie skulle ratta mot Götene . Vi far iväg glada o förväntansfulla, kommer till Götene o DÅ......säger Börje vem har biljetterna ?????????
-Jag satte dom i solskyddet på Saaben
Jaha bara att vända bilen o fara tillbaka till Fale igen . Nu var stämningen liite dämpad. Men äsch vad sjutton, då kan vi ju gå på toa o ta en stänkare när vi ända är hemma igen HAHAHA . Ja man måste ta det från den positiva sidan eller hur?
Kvällen var otroligt bra från uppträdandet vilket ös oj oj såå bra bara... Men maten som vi skulle äta var inget vidare , den var slut så det fanns bara pitabröd med ngn kladdig färs i . Senare på kvällen blev vi kaffesugna o då laffade herrarna iväg o skulle fixa detta Jag o A trodde dom gått till Mariestad o hämtat kaffet för det tog så lång tid. Men till slut kom dom tillbaka inte så muntra för då hade ju givetvis kaffet tagit slut. Ja nu kan man skratta åt det det var rätt dråpligt alltihop. Det var en fantastisk kväll, kanske lite kallt men filtarna värmde bra
.
Resten av helgen ägnades åt att cacha,  lördagen med BoA  i Tidaholm med omnejd o på söndagen anslöt sig Mia o Jakob o då for vi till Spiken Läckö o Lidköping.
Alltså en härlig helg med mkt sol vind o en del regn...Tack ni som var med o "lekte".......

Kommentarer
Postat av: carina

Skönt att veta att det inte bara är vi som har fullt upp! Förstår inte var dagarna och kvällarna tar vägen! Helgerna är ganska fullbokade också framöver,måste ju jobba varannan helg också, tyvärr. Ha det gott!

2009-08-20 @ 07:32:24
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0