Det är måååndag kväll

Ja då har man tagit sig igenom första dagen av veckan lite segt var det allt att jobba . Som vanligt "däven" halsont o varm ena stunden o småfrusen nästa. Fii attan !!   Jag har varit ute o tagit mig en prommis i det vackra vädret , det var lite småkallt o blåsigt men sååå skönt ändå , man känner sig allt lite duktig iallafall .
Jag tog svängen förbi Bowlinghallen för att boka in 2 banor , fick mersmak i lördags =)   Alla barna  o barnbarnet kommer hem o då tänkte vi ta en runda med kloten igen Kan bli riktigt kul vi har ju några tävlingssugna (o dåliga förlorare) så det kan bli en hård kamp....
Nu blir det till att gå till affären o sedan fixa lite kvällsmat o bänka sig framför Tv:n det är ju Simon o Thomas ett av mina favoritprogram . Konstigt men det är antingen mat- eller inredningsprogram som jag gillar mest. Vad kan det bero på tro ??

Rose- Hoppas det går bra med din gipsade arm ? Det är faktiskt synd om dig =)
Maritha- Vad du är duktig som slutat röka =)

Kram till er alla nu ska jag gotta mig i soffan snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0