En härlig helg med storfamilj!!!

Ja då har vi kommit fram till söndag igen då, det har varit en helg full med aktiviteter . I fredags så kom familjen Fäldt upp från Skåne . Ja Anna-Karin o Benjamin kom vid lunchtid från Jönköping (där de hälsat på Lena några dagar). Den lille "knorten" är som en liten solstråle , kanske lite reserverad i början men det släppte snart. Vi har ju inte setts sen Julhelgen o det är länge för en sådan liten man . Kvällen blev lugn o skön med lite käk o Tv som sig bör när det är fredag. Calle anslöt sig vid 17-tiden o var rätt trött då han kört upp hit med bilen , det tar ca 4 timmar om man inte pausar.   Vi la oss rätt tidigt allihop utom den WOW-spelande tonåringen ........  Vaknade till en solig men kylslagen lördag , då jag tog med mig Benjamin i vagnen på en prommis , det blev en rätt lång på 1 timma .Så sköönt !!
Klockan 15.00 hade vi bokat in oss på Falköpings Bowling (igen) för att rulla lite klot med barnen. Det är faktiskt riktigt kul , fast man får ju ont lite här o där . Det gick väl rätt så bra för alla . ja mer eller mindre då . Jag tor att alla var nöjda fast att det är väl lite si o så med bra o dåliga förlorare =)  .  Konstigt att några i gänget tyckte att det gick bättre när man dopat sig , i detta fallet med öl. Jag blev inte sist för en gångs skull .
Lille Benjamin var med hela tiden o var så redig o kolla in alla människor som rulla sin klot inte ett gnäll på hela tiden. 
Efter detta var vi hungriga o då åts det hemgjord smörgåstårta, som jag gjort efter alla konstens regler (trodde jag ) för att den  inte skulle inehålla laktos . Det var leverpastej i o inte hade jag en aning om att det finns mjölk i den , så  stackars Mia fick ont i magen så kvällen blev väl inte så kul för henne . Förlåt!! 
Vi "tjejer" kollade Tv o herrarna hoppade i "bubbelbaljan"  o för att vara xtra macho så slängde dom sig i snön Kjell skulle härma Anja o göra sälen men det blev mullvaden i stället jaja dessa karlar.............. 
Ja en helt vanlig helg hos familjen Larsson/Karlstedt eller ?? 

          Calle gör snörullningar....
 

Kommentarer
Postat av: carina

Den smörgåstårtan såg underbar ut, den smakade säkert så också!!!! Benjamin var verkligen en liten goding. Det värsta är att dom växer alldeles för fort.

2009-02-19 @ 21:39:35
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0