Grå tråkig lördagmorgon men rätt ok ändå!!

Var är solen som vi väntar på som ska lysa på våra skitiga fönster?? Fast jag ska inte klaga , jag har ju kommit ur sängen fått mitt kaffebegär stillat (för stunden iallafall) och sitter här o plitar ner några rader. Pratat med barna i Ekedalen så det är rätt bra ändå =)
I torsdag var det iallafall soligt i sinnet jag var på "blomkvastihopsättningskursen" på Södras blomsteraffär
Det var sååå kul mkt skratt o stora leenden , men det var lite pilligt i början . Blev förevisade först av två helmysiga tjejer som band en tulpanbukett som skulle läggas i "spiral" med stjälkarna , krans bindning o dekoration .
Ja då var det min tur att försöka själv då , det såg ju himla simpelt ut . Jo jo kan lova att det var det inte . De förbaskade stjälkarna la sig inte som jag ville utan for omkring o förde ett eget snurrliv . Japp , plocka isär igen o plocka ihop plocka isär o plocka ihop jaja till slut så blev jag nöjd . Det måste bli perfekt nåja nästan iallafall. Men jag blev nöjd till slut . jag fixade till en krans och ett hjärta att sätta på dörren rätt hyfsat (skryt skryt) tycker jag själv.

Nu ska jag väl sätta igång med lite hemmafix tvätt mm sedan blir det en tur till Skövde mannens telefon har i stort sett lagt av o har hittat en ny på Media Markt och jag ska investera i en klockradio så jag kan lyssna på musik vid nattadaxet utan knorr från mannen som inte kan läsa om radion är på o jag har svårt att sova utan godnattsång. Ska bara försöka få liv o fart på tonåringen , det är inte lätt ska ni veta Är det så med den generationen svårmotiverade med annat än dataspelande?? 
Har ni bra ideer så kom med det bara ?
Ha en bra lördag !
         Lite dåliga bilder tyvärr !


Kommentarer
Postat av: Monica

Såg riktigt snyggt ut! Ännu en ny talang upptäckt.

Ha det gottt så ses vi imorgon.

Kram Monica



Pontus hälsar att han väntar på morgondagen för då vill han busa med er :) Han hoppas att ni kommer alla tre!

2009-02-07 @ 11:31:34
Postat av: malin

Dörr dekorationerna blev jätte fina :)

kram malin

2009-02-07 @ 12:58:52
Postat av: Mia

Hej Mammut-dear, Vad fint allt blev!!!! Duktigt! Kram

2009-02-07 @ 14:34:02
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0