Japp !! Då har man gjort det igen då!!

Gjort vaddå ?? Kanske ni undrar ?
Jo jag har varit på Form  ( www.formfalkoping.se )
o talat med den trevliga Linda (tänk om alla var så positiva) .  Jag har länge tänkt att min kropp skulle behöva lite töjningar sträckningar o böjningar . Man börjar ju bli rätt stel visserligen med ålderns rätt =) .
Så det var bara att gå dit o börja träna då o få fart på "fläsket" men icke så var fallet .  Det skulle bokas tid o få en personlig stund med en tränare i detta fall då Linda,  mycket trevligt o givande trots allt . Men det är rätt dyrt ändå ..... att skumpa runt o svettas ihop med andra damer o en o annan herre oxå kanske. Ja nu är det iallafall klart med betalningen nu återstår bara att masa sig dit hmm Men det ska gå det har jag gett mig sjutton på denna gången.  Kanske vore bra att tänka på badsäsongen i tid för en gångs skull . Så det är bara att spotta i nävarna o stampa loss........

Nyss hemkommen från en prommis där jag igen har tvingat ut tonåringen , mkt protester o vilken hemsk morsa man är egentligen för frisk luft är ju farligt eller ?? 
Nä skämt åsido han följer allt med iallafall o det är skönt att komma ut lite.
Nu är det nystädat inför helgen o alla barn som kommer hem . Så nu är det bara att fixa lite kvällsmat o bänka sig i Tvsoffan , ska kolla in programmet om o från Knutby.
Trevlig torsdagskväll på er nu har min helg börjat . Sååå skönt!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vad bra! Då ska vi snart kunna träna ihop lite---åtminstone varannan vecka ihop! Ser fram emot lördag!

Kram

2009-02-12 @ 20:21:56
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

En stor hjärtankram till dig mammut ♥

2009-02-14 @ 07:40:08
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0