Jobbar städar sover !!

Jag har kommit in i en spiral tror jag det känns som man jobbar plockar städar tvättar o sover,  veckan går o fredag kommer ÅHH   härligt med lite helgmys man sätter sig i soffan o vips så är det måndag morgon igen .Kan ngn tala om för mig vart tiden tar vägen . Det är ju även på jobbet som tiden rullar på. Snart är man gammal eller ja äldre då o orkar inget men det är ju NU NU som jag vill orka o hinna göra en massa . Men jag hinner ju inte......
Nää nog om gnäll ska väl ta o städa lite HAHA det är ju så kul ...
Har faktiskt gjort mig ledig ikväll o ska gå på en kurs i att göra en dörrdekoration o binda bukett det kan nog bli trevligt. Det är här i kvarteret på Södras blomsteraffär så det är nära hem igen . Lägger väl in en bild sedan ja omjag lyckas få ihop ngt givetvis . Fast det finns ju att köpa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0