Måndag igen!!

Det borde kännas som en bra dag/vecka för solen skiner ju faktiskt idag. Men det känns tungt ... Jag är ju ingen älskare av månaderna januari o februari precis så det kanske är det som ger sig till känna , eller oxå är det att det är kvällsvecka . Det är sååå tråkigt , men mest innan man kommit iväg sedan brukar det svischa på o man är hemma igen i sängen,  jag tror att det är känslan av att jag kollar på klockan stup i ett o tänker
- Nää ingen ide att göra ngt för det är ju strax dax att åka iväg , å vips så är klockan 13.30 o time för att ratta volvon till Floby o inte komma till hemmet igen förrän ca 23.40 Väl hemma så är man pigg o kan inte sova direkt utan blir sittande vid datorn eller Tvn o det går någon timma o på morgonen är man som en "slak dalia" när klockan ringer

Kanske dax att försöka få in lite positivt tänkande .
För egentligen är ju allt riktigt BRA!!   Jag har ett arbete,  är frisk , en bra man , snälla barn , mycket trevliga o underbara arbetskamrater o kompisar så varför gnäller jag  hmmm
Hoppas ni får o har en bra dag för DET SKA JAG ............fast jag ska jobba kväll  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0