Packat o klart för helgen i Gbg

Ja då har jag plockat ner lite smått o gott i väskan , ska ju bara vara borta till söndag men det blir en del grejor iallafall . Men jag hoppas ju att det blir mkt mer saker på hemresan .!! Jag har ju tänkt shoppa en del så jag har talat väl med shoppingmonstret som ska hjälpa så mkt det går =) 
Det ska bli en trevlig dag o framförallt helg . Kjell hoppas väl att jag handlat ifrån mig det värsta innan han kommer m tåget ikväll. Jaja vi får väl se!!
Hoppas kunna ta en sväng till Wellnessmässan oxå verkar intressant ni kanske får en rapport under tiden från den stora staden på rätt sida av landet .Eller vad säger du Jennifer ??
Nu får jag göra det sista rycket innan jag tar mig till tåget .
Ha en riktigt bra helg allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0