Söndagkväll o helgtankar

Ja då är det snart slut på denna helgen oxå. Har varit en bra helg trots att jag har haft en hel hög med virus i datorn , (och jag vet inte om det är samma virus som satt sig i min kropp , då mest i halsen.) men  vi har en duktig måg ja en riktig kung vad det gäller datapill o krångel så då tillkalla vi Jakob o Mia de fick rycka ut 2 dagar i rad. Igår satt stackarn här ensam när jag o Mia roade oss med att besöka Kinnarps lilla presentbod oj oj vad man blir sugen att köpa. Ett besök på "Osten" blev det oxå o lite provsmak av deras goda ost . Shoppingmonstret har jag stoppat undan så det blev ett paket knäcke på hela turen och lite priser till kvällen.
Kvällen skulle tillbringas med att rulla klot på bowlingen tillsammans med mina "jobbisar" . Vi skulle vara där halv sju men jag var rätt dassig så det var knappt att jag kände för eller orkade ta mig dit. Men lite piller o ett glatt humör nåja halvglatt iallafall så for vi iväg .
Det var klotrullning o mat o kaffe o lite öl o starkvaror om vartannat . Det är riktigt kul faktiskt me bowling speciellt om det går bra , och för en gångs skull så funka det ok med kloten . Det fanns väl både bra o mindre bra resultat bland oss. Jag o mannen gick hemåt vid 23.30 men en stol del av styrkan fortsatte till Terrasen , hmm kan det ha varit kul tro?? 
Vakna som vanligt rätt tidigt med halsont igen , får väl uppsöka ngn doktor om det inte går över i veckan , har hållt på så här sedan början av december . Inte ett dugg kul alls. Får väl krypa ner i soffhörnet igen en stund . Tog faktiskt en liten prommis förut men det var kallt o ruggigt , fast man piggnade till lite.  Här kommer lite bilder att småle åt från gårdagens kalajs.
                      

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi (Jakob alltså) hjälper så gärna till!

Hoppas du snart blir frisk Mammut. Kram

2009-02-02 @ 17:08:56
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0