Trött som ........

Jag har kommit in i en svacka tror jag , är trött som en gnu som min kära arbetskamrat Ida skulle säga . Hon är rätt bra på kuliga kommentarer.
Kan man skylla på vädret jämnt tro ??
Eller är det ngt annat ? Åldern kanske ? Ja inte sjutton vet jag ! ! Ja man blir inte piggare av att jobba skift heller.
Å vart tog solen vägen ? Nu vill vi ha vår o snön ska bort o solen ska skina igen Snälla snälla !! 

Igår var en ganska hyfsad dag på jobbet ändå det mesta funkade ända till sista timman då min kära kollega nog var liiite trött o skulle förpassa "robban" till hemmaläge ngt gick snett o den jädra roboten fick ett spel o veva till med armen upp i taket o fjonga med sig lysrörsarmaturen . Det blev ett himla brak , jag stod o pratade med Pegs o trodde hjärtat skulle stanna av tjongandet . För att inte tala om de icka vackra orden som kom ur någons väna mun . Hon sa inte bara äsch det kan jag lova .Jag skulle nog bli censurerad om jag återberättade det här =)   Fast det var inte så farligt när vi slutat skratta o kollat över förödelsen . Fick byta lite lysrör , vika rätt lampkanter mm o sen var det bara att tuffa igång igen o vips så hade klockan blivit hemgång. Tänk vad tiden går fort när man har roligt.

Nu ska jag väcka en annan trött familjemedlem , tonårssonen han har sportlov men idag ska rummet städas för kusinen kommer på fredag o ska kvarta över här tills på söndag .Vad dom ska göra ?? Joo spela ngn som är förvånad? Och vad spelar dom WOW såklart.
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: carina

Vad många gamla godingar det finns att lyssna på, You Tube har ju allt! Ha en bra dag, min har ju inte varit så bra än! Carina.

2009-02-11 @ 10:49:11
URL: http://sierra.blogg.se/
Postat av: marie

det där nedrans wow spelandet...

tycker verkligen inte om det =/

har en pojkvän som är helt beroende av det.

2009-02-11 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0