Vad bra man mår ändå!!

Om man tänker på vad mycket "skit" o sjukdommar det finns så får man vara tacksam för att man mår så här bra . Lite lagom kroppsvärk ibland , fast den mesta värken som jag har nu kommer ju från träningsvärk o det är ju förhopningsvis övergående. Var ju på Form igår morse kl 08.00 för ett pass o jisses vad bra det känns efter. Hade till och med både tid o lust för en liten prommis........Nu väntar vi bara på den underbara solen, som vi sett för lite av eller hur??
Jag som inte är ngn semleälskare blev bjuden på en maffigt god av Ida igår , jo jag gillar det men kan inte äta grädden då magen säger stopp . Men jag skrapade av det vita fluffiga o smaskade i mig resten. Det är ju inte så nyttigt men en om året måste väl vara tillåtet kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Maritha Lindberg

Semla är ju så jäkla gött. Var förresten på samma gympa som Mia.

2009-02-25 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0