Åh vad bra jag mår!!

Är det så här det känns när man mår bra (ja rätt bra iallafall) ?? Har fått tillbaka arbetslusten o det känns riktigt lätt att jobba både hemma o borta ( på volvo alltså) Idag jobbade vi till 15.06 en ganska lång dag ,  då vi gått igenom hur vi ska bäras oss åt när vi ska städa på jobbet så nu ska det dokumenteras och sättas upp på våra små tavlor som finns snart överallt i fabriken......... Så när jag kom hem så drog jag igång att städa på övervåningen damma , dammsuga o torka golven , det gick som en dans  utan att ha gått igenom hemmets städrutiner o inte har jag dokumenterat det heller ,så vem vet jag kanske inte gör på rätt sätt hmm. 
Sedan var det att hoppa in i bilen hämta Kjell o åka till Coop o veckohandla . Brukar variera mellan Ica supermarket o Coop för det är ganska tråkigt att handla mat eller vad tycker ni??  

Ja nu är det nystädat,  påfyllt i kylen o frysen o jag är nyduschad o ska sätta mig i soffan o kolla in semestersvenskar på Tvn,  programmet från Thailand som jag skrev om tidigare . Herregud är man så fånig som turist ?
Om jag är frisk o pigg så finns det ngn annan som mår kass ,  Markus är liggande med huvudvärk o lite feber inte kul alls men förhoppningsvis så är han väl pigg till helgen.  Så ha en fortsatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan det vara datavirus måntro? Jonas hemma med liknande symptom, halsont o feber.

2009-01-22 @ 19:12:16
Postat av: Monica

Oops, glömde visst skriva namnet på föregående inlägg, men du förstod nog ändå.

Kram

2009-01-22 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0