Lediga härliga fredag

Ja då var det fredag igen så sköönt.........  Har tänkt att det ska bli en riktigt go dag  kl 11.00 har jag bokat in en aromaterapimassage på Lilla Spa här i stan det här ett helt underbart ställe som som drivs av en tjej från Indonesien gift med en svensk och nyss fått sitt andra barn ( i söndags) men förmodligen är det väl Jill som masserar Fia borde ju vara ledig =) lr
 Man blir knådad till max det gör "skit " ont först men sen infinner sig lugnet o avslappningen . Så när man går därifrån svävar man hemåt  med ett saligt leende på läpparna. Ser att klockan rusar iväg kanske får skynda mig lite kan väl inte chocka stafolket med att komma i nattdräkten haha  .
Kolla gärna in denna sidan  http://www.lillaspa.net  så får du se vad skönt jag ska ha . Lite avis kanske ?? 

I eftermiddag ska jag till Skövde på After Work med folksen från Kamratstödet på Volvo i Skövde ska bli kul men vet inte om det blir tåget eller om Svennemannen kommer hmm vi får se
Ha en riktigt bra dag alla

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja! Man blir avis. Verkar Så skönt! ses imorgon!

2009-01-30 @ 19:18:13
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0