Ont gjorde det!!

Ja fy attan det kändes rejält idag på massagen ingen mild behandling där inte  det känns som om jag blivit överkörd av en dumpers.  Många små punkter som är var ömma tidigare men nu........ oj oj ska bli intressant att se hur det känns imorgon . Har just blivit klar för att åka till Skövde duschad o fixad  . Det blir Svennemannen som kommer o hämtar mig , visst är han en snäll kamrat. 
Mannen jag är gift med , har det hektiskt nu far omkring o gör inventeringar o räknar hit o dit för att det ska bli ordning o reda på siffror o företag . Han är nog rätt slut ikväll . Det blir nog lite bubblande i poolen ikväll tror jag o lite småmys i Tv soffan tillsammans med Oldsberg och Hellberg hmm . 

Trevlig fredag kväll på er
 

Kommentarer
Postat av: Maritha Lindberg

Kollat in bara.

2009-01-31 @ 14:50:08
Postat av: Rose

Trevlig fika idag på Lilla Blå,

med lagom dos av skvaller och nyheter.

2009-01-31 @ 18:16:29
Postat av: Jen

Gött med massage! Det ska göra ont så man mår bra efteråt. Satt själv på massagefotöljen på jobbet, det gjorde verkligen inte ont efteråt. Kram

2009-01-31 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0