Så firades 2-åriga bröllopsdagen

Blev uppvaktad med röda rosor mkt vackra , o lunchade med mannen på AROY  en Thairestaurang  här i sta`n. De har mkt god mat som är lagom starkt ,det ska kännas men inte så man blir bedövad . Jag förärade min man  ett par enligt mig snygga mörka jeans, som han invigde på kvällen.
På kvällen var vi hos svåger o svägerska på bjudning tillsammans med andra svågern o svägerskan. Det blir tyvärr inte så ofta vi träffas fast vi bor väldigt nära varandra. Men det är väl som med alla andra .....för mkt omkring oss jobb, barn (fast de är stora) o barnbarn o så börjar vi bli äldre och allt tar mkt längre tid att utföra så tiden går haha.

Som vanligt hade Berit lagat underbart god mat ( ja Håkan hade säkert varit med han oxå) potatisgratäng med fläskfile o mkt god sallad . När vi nästan skrapat av dekoren på faten så kom det fram kaffe o ananaspaj med vaniljvisp.  Kan det bli mumsigare??  Tiden går fort när man har roligt o pratar en massa så klockan blev snabbt 00.30 , då tyckte vi att det var time för att åka hemåt . Med planer på att  få ihop till en träff snart igen så styrde jag den röda volvon mot hemmet.
Hoppas Håkan orkade upp idag på morgonkvisten , skulle ut o leta skadat rådjur
Tack för en trevlig kväll!!

 Värdparet         Bröderna Brothers.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0