Uppe med tuppen

Ja då var man uppe med tuppen eller snarare uppe före tuppen . Skrev ju igår att jag mådde riktigt bra o det gör jag fortfarande,  så bra att jag inte kan sova. Vakna en stund innan 04.00 alldeles klarvaken , inget som väckt mig utifrån utan bara så vaken. Var gör man kultar runt o försöker somna om igen  räknar får och en massa andra konstiga djur som försöker hoppa över ett staket som är alldeles för högt  (fniss) . Helt omöjligt det går bara inte , ligger o lyssnar på de ljud som finns runt omkring lätta snarkningar bredvid o ngn bil som hörs utanför annars sååå tyst.  Ligger o funderar på dittan o dattan men inser att det är ingen ide att ligga kvar blir bara irriterad för att sömnen inte kommer tillbaka så det är bara att stiga upp o göra morgonbestyren . Läsa tidningen i lugn o ro , men den har väl inte kommit än! Kanske att jag kan vara klar i tid idag när Svennemannen ska hämta mig för skjuts till jobbet. Känner att det kommer nog bli en låång o jobbig dag . Får väl ta en "höneblunn"  under dagen. 
Hoppas ni haft en bra o skön sömn??

Kommentarer
Postat av: Mia

Skönt att du är pigg och mår bra!

Jag har sovit som en stock och SKA nog bli pigg här snart!

Kram

2009-01-22 @ 05:28:11
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Jen

Visst sov man bra men det vore bättre för min lilla hjärna o få sova lääängre. Dessa sovtimmar tickar så fort! Hoppas arbetstimmar tickar fortare men jag är tveksam till det. Kram

2009-01-22 @ 05:47:15
URL: http://lifeofjen.blogg.se/
Postat av: carina

Kan det vara åldern, tro? Jag menar det här med att inte kunna sova.Kram Carina.

2009-01-22 @ 15:13:38
URL: http://sierra.blogg.se/
Postat av: Monica

Här finns oftast inga problem med sömnlöshet, snarare problem att hålla mig vaken till barnprogrammen slutar. :)

Sov gott inatt!

2009-01-22 @ 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0