Lördag i hemma i Falköping

Ja nu har det regnat större delen av dagen, vi som haft så bra väder i Skåne,  men det  blir väl bättre. Vaknade alleles för tidigt idag långt före klockan fem låg väl o vred mig en stund innan jag gick upp o fixade kaffe o läste FT med inga nyheter alls om vanligt , ja då är dom i så fall gamla . Det var planerat att vi  skulle fixa i trädgården idag, men då det började regna så blev det jakt på cykel istället ska ju köpa en ny
Ja både jag o Kjell faktiskt så vi for iväg först mot Skara o sedan Skövde Det finns alltså hur många fina, snygga o läckra cyklar som helst o det finns i alla prisgrupper oxå. Provcyklade lite men har inte bestämmt ngt ännu, det fanns ett märke som heter Sjösala o en speciell cykel med namnet Änglamark röd o vacker Åhhh.... Funderar över helgen .
Kjell stod för maten ikväll o jag blev bjuden på fläskfile med kantarellsås mums o gott vin till det . Han kan om han vill gubben min.
 Sofiero slottsträdgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0