Nyinköpta cyklar i garaget

Ja då har man blivit stolt ägare till ny snygg cykel då.... Den gamla har jag gett bort . Jag har inte varit riktigt nöjd med den ngn gång, så nu slog vi till både jag o mannen o började kolla runt i helgen på flera ställen men hamnade till sist på Helges Cykel i Skövde där fixk vi hjälp av Pelle en mkt trevlig o tillmötesgående herre vi behövde inte pruta det fixa han själv, fast jag har en känsla av att vi säkert blev lurade iallafall .....Cyklarna är av märket  Sjösala o min röda vackra heter Änglamark  o Kjells heter Pampas men den är svart. Så nu ska dom få hänga på bak bilen o ta oss runt i Varberg vi är ju fyra som åker dit så det blir väl att samsas om åkturerna.
Ja idag har det packats o grejats här i huset,  bakats bullar o bröd måste ju ha så vi klarar oss några dagar . Men nu börjar det kännas som att det skulle kunna vara rätt så klart bara bära ut allt i bilen imorgon bitti . Vi hoppas väl kunna vara klara o åka vid åttatiden men men man vet ju aldrig två tonåringar kan vara svårt att få ur sängarna Ska göra mitt bästa tjata kan jag .......
Igår var vi förresten i Mullsjö på kalas fem o fyrtiofem-årskalas fick god gulasch som Laszlo lagat över öppen eld i en speciell Ungersk gryta Det var så himla gott smakrikt o mustigt mmmm.....
Vi cachade lite oxå tog tre stycken runt o i Mullsjö kul, nu hoppas vi kunna fixa några i Varberg oxå ska visst finnas en hel del där . Det är bara att hoppas på någorlunda bra väder vid kusten.
  Dagens gulaschkock      Två små kusiner som öppnar paket!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så du fick ett kort på gulasch-kocken minsann. Hoppas ni får en trevlig resa i Varberg och cacha lungt. Det finns så mycket cachar att ta så man blir TOKIG! Kram

2009-07-21 @ 07:22:42
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Monica

Hoppas ni får en riktigt trevlig resa!

2009-07-21 @ 08:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0