Skolavslutningsfredag!!

Ja inte är det ngn skön solig sommardag precis som våra små nior ska ta sin sista avslutning i Floby kyrka . Jag har varit med på alla  (tror jag) avslutningar både för Mia o Markus, o konstigt nog kan jag bara komma ihåg att det varit fint väder, men så är det nog inte....
Vädret idag är ju helt galet riktigt regnigt o grått . Ikväll ska vi ha en lite tillställning fö Markus o fira in att det är slut på denna omgången skola o vad som kommer i augusti det vet vi inte förrän efter midsommar!
I eftermiddag ska jag till Skara/Götene för att fira Marie som tar studenten idag så det är full rulle hela dagen
Till alla som har avslutning idag Lycka till o ha ett bra sommarlov

Kommentarer
Postat av: carina

Tur att man inte har skolavslutning själv, det är ju fullt upp ändå! Ha det så bra! Carina

2009-06-16 @ 11:15:58
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0