Måndag Tisdag

Ja då har man blivit ett år äldre då, tänk vad tiden går. Vi tog ett beslut att vi ska sluta fira annat än de yngre o jämna år. Men jag gillar ju kalas o tillställningar så vi blev iallafall ett glatt gäng som åt o pratade bort kvällen.Och firad blev jag med blommor o blader o annat.Tackar tackar.....Inte att förglömma alla sms o hälsningar på facebook skulle kunna tro att man fyllde 50 igen!! hehe
Dagen började med att jag var i Jönköping för att träffa några volvoiter från Gbg Skövde o Olofström vi har blivit utsedda att vara med o fixa en koncernkonferens som kommer att gå av stapeln i Bokenäs i oktober . Ska bli riktigt kul säkert mkt arbete men sånt som jag gillar. Så det är bara att börja planera...
Sitter just nu o bloggar till allsång på Skansen o lyssnar på min favorit Tomas Ledin o Måns Zelmerlöf visst är dom bra!! O nu börjar nästa favoritprogram Morden i Midsommer, men får nog spela in det ska ju upp tidigt imorgon för ett pass i gruvan =)
När man hör intromusiken då är det sommar lite lagom småmysiga mord, om nu mord nu kan vara mysiga.
Ska kolla in tonåringarana oxå vad dom har för sig uppe, Jonas är här hos Markus en sväng. De har precis kommit upp från ett långt bad i jaccuzin, skönt nu när sommarvärmen ääntligen har kommit. Får väl tjata dom isäng svårt nu när det är sommarlov o kvällarna är långa o ljusa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0