Vämeböljan håller i sig

Det är varmt o ska fortsätta att vara varmt , man ska ju inte klaga men detta är lite väl varmt för att jobba i gruvan. Av ngn anledning har vi börjat kalla Volvo för gruvan kanske för att det är så varmt o skitigt......
Igår var vi hos Mia o Jakob på lite kvällsgrill ja det var mkt mat o fika o väldans gott som alltid. Kjell fick sin födelsedagspresent av mig i förskott hos Ekedalsborn . Det var en GPS som ska användas när vi börjar med geocaching ( kanske felstavat) , som vi bliv it  "lurade" tilll av Mia o jakob . Ja vi är väl inte lurade utan lite nyfikna på detta oxå.Så här kollas just nu o läggs in kartor o grejas för fullt . Ska bli spännande att se om vi klarar av detta?

Ikväll har vi varit en sväng till Simsjön för att vattna o kolla till Jen o Andys stuga de är ju på resa till Scottland. Det blev inget bad idag men  på torsdag ska det vattnas igen så då kanske det kan bli ett litet hopp i plurret. Nu får jag nog tas min lilla bok o lägga mig . Men först får det bli en runda i trädgården o kolla läget o kanske vattna lite här oxå

Sov gott i sommarnatten

Kommentarer
Postat av: carina

Hipp, hipp, hurra i efterskott!! Men bättre sent än aldrig som man säger! Har ni också sen semester? Ha det gott! Carina.

2009-07-05 @ 17:15:19
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0