Hemma igen efter en tur till Göteborg!!

Japp då var man hemma igen då, efter en härlig helg . Shoppingmonstret fick mig verkligen i sina klor . Det var en hel del som inköptes till vårgarderoben . Sååå himla kul,  dagen bara försvann hann inte gå i alla affärer som jag tänkt mig . När klockan drog sig mot sexdraget så värkte både fötter o ben o alla fikasittningar som jag tänkt blev bara en ........Jag hann ju inte med mer. Så jag fick dra mig mot hotellet  Scandic Opalen, så jag var där innan Kjell anlände. Hopp i dusch o snabbt i ny outfit o vänta på lilla gubben.
Väntar o väntar på Kjell mobilen ringer - Jag är på väg men gick lite åt fel håll .Frågade efter vägen o de pekade helt galet. Men till slut anlände han iallafall.
Hungriga gav vi oss ut i Göteborgsvimlet o hamnade på en China restaurang mkt god mat o gott dricka . Tog kaffet efter maten på rummet o gosade ner i sängarna o kollade på Tv . Vill inte erkänna det egentligen men det  är gött med Tv vid sängen  =)
På lördagen lyckades jag få med Kjell på Wellnessmässa (ja det var inte så svårt) mkt intressant o kul Där strosade vi runt från ca10.00 till 14.00 o kunde gått längre men vår Show skulle börja kl 15.00 . Så ett snabbt klädbyte innan lilla promenaden till Lorensbergsteatern o Sissela Kyle . Hon var o är helt otrolig helt själv på scenen förutom Sami el Fakir (?) som spelade tuba . Har ni möjlighet att se detta så gör det KUL KUL KUL. 
Å så var vi hungriga igen..... Tog oss till Joe Farrellis för att käka tyvärr så var det väldigt högljud publik där o maten var lite dåligt kryddad ( brukar vara väldigt gott annars) o vi avslutade kvällen med kaffe i hotellbaren . Lugnt o skönt , är vi för gamla tro som inte orkar med oväsen längre ??
Nu är det söndag o vi är hemma i vårt lilla lugna hem efter att ha gått runt lite på Femman huset , inte riktigt så köpsugna idag ,  vad nu det kan bero på ??
 Vi har snart pratat med alla våra närmaste ,  jag ska ringa till Mia nu så har vi gått laget runt =) .
Det ska fixas lite käk här o sjunkas ner i soffan igen innan uppladdningen för veckan börjar .


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej hej... Alltid skoj att göra storstan å aldrig fel att shoppa loss lite efter löning... kram

2009-03-01 @ 21:07:48
URL: http://nikkis.blogg.se/
Postat av: carina

Visst är det härligt att ha en sån här helg och "ladda batterierna" Ha det bra! Carina

2009-03-05 @ 07:45:10
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0