Hipp Tjillevipp

Vilken jäkla skitdag det varit på jobbet Jag o bästa arbetskamraten hade bytt skift idag  från em till fm pga att det var studieresa för fm skiftet (rörigt eller hur) Vi är ju inte så förtjusta i att jobba kväll någon av oss . Visserligen är det lite lugnare på folk som springer omkring men dagen blir förstörd,  för iallafall jag går hemma o tittar på klockan hela tiden o får ingenting gjort innan det är dax att fara iväg.
Vi hade ju tänkt oss att det skulle bli en bra dag , med jobb givetvis men att det skulle flyta på o inte krångla så inni hoppsans som det gjorde. Det drog i gång o jäklades redan efter fem minuter o sen höll det på hela j.... dan tills vi gick hem . Inte konstigt man blir irriterad ibland.Tur för oss är ju att vi har vår "handymen "alias Christer som fixar  det mesta , fast även han gick bet en bra stund idag,  det funka ju när vi stängde av o gick hem som tur var.

Nu har jag precis kommit hem från träningen o där försvinner all ilska o irritation som en fis i vinden =)  jag är helt slut efter en timmas träning men det är "gött".

Helgen försvann fort,  kan det bero på att vi var i stort sett uppbokade hela tiden tro ?? I fredags var vi på bio det var bara 7.5 år sedan sist, ja det är faktiskt sant då såg vi Pearl Harbor,  denna gången blev det  Män som hatar kvinnor den var så otroligt bra, väldigt grym o rå i vissa scener men den är verkligen värd att ses . Visserligen om man läst boken så saknar man en del men 2.5 timmas film är rätt mkt ändå Jag säger bara det  SE  DEN !!!! 
Efter filmen var vi hos "barna" vi firade Jennifer som fyllde år . Lite mat o dryck intogs. Trött som man är en fredag så blev vi väl inte så långvariga utan tog den röda faran o for till Falköping igen.

Lördag for vi till Skara på ett annat evenemang Solsting o Sne´språng oxå bra lite tradig första halvan , men det var bara jag som tyckte det de andra var nöjda . Ja de andra var Kjell Markus Håkan o Berit . Lite mat behövdes även denna dag så det intogs lite Thaimat ala Stinamodell på Falegatan . Eftersom det var lördag så blev det kaffe o godiskaka efteråt mums mums........
Nu ska här duschas o grejas innan jag sätter mig tillrätta med en kaffemugg hos Simon o Thomas, det ska bli trevligt Ha en bra kväll!!
  

Kommentarer
Postat av: carina

Ni är välkomna att titta in när ni vill och läsa! Du, idag ska jag ta det lite lugnare, men,men, man vet aldrig! Jag har fortfarande kvittona kvar + en massa annan "skit"!!!!

2009-03-10 @ 08:32:31
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0