Jag måste ringa Carina tralalala.......

Här har putsats vårens första fönster till den magnifika orkestern =)  Larz-Kristerz m Jag måste ringa Carina... visst blir man glad o på dans/hopp/skutt humör Haha  (Tack snälle Tojje för skivan )  Nu känns livet rätt bra .
Har återhämtat mig efter helgens bravader, det var lite partaj i det Karlstedska boendet . Kamraterna från styrelsen var här för lite samkväm . Vi har alla haft en rätt jobbig vecka med diverse förhandlingar som gick i lås o som slutade fruktansvärt bra för alla parter . Så "gött"  !!
Lite mat o dryck ja kanske lite mer o lite mer dryck kan göra den mest stela o lugna människan till en partyprisse. Det pratades o skrattades sjöngs Singstar så det stod härliga till . Inte visste jag att det fanns sååå många solister i klubben.
Ja jag skrattade så jag hade träningsvärk i magen .......Sedan att lördagen var  lugnare mkt soffläge den da`n , det är smällar man får ta o det var värt det flera gånger om . Det får vi göra om snart !!!

Söndagen for vi iväg till Jkp för att kolla in de rara herrarna Simon o Thomas dom var riktigt roliga när dom munhöggs med varandra i publiken från scenen. Mannen i detta huset var på toa på samma gång som Simon =) o jag krockade med Matte från Bygglov de ni !!  Willy hade sånguppträdande , han sjunger inte speciellt bra kan jag tala om, men han är ju en riktig publikfriare. En kul typ... Simon o Thomas skulle avsluta med att göra en tavla o det blev en riktig tavla Simon hade en färgflaska som han skakade o skulle spruta över duken, men ngt blev fel o flaskan gick sönder så han fick färg över hela kavajen skjortan o i hela året. Vilket jubel o skratt det blev Ja dom bjöd verkligen på sig själva.

        

    

Kommentarer
Postat av: Svenne

Ja, det var en väldigt rolig fest, det får

vi hoppas att vi kan göra om

2009-03-19 @ 12:46:47
Postat av: >Tojje<

Mmm Larz Kristerz...visst är dom bra, särskilt att putsa fönster till ;)



TACK för en helt prefekt & kanonkul kväll !!!

2009-03-19 @ 14:41:07
Postat av: >Tojje<

Mmm Larz Kristerz...visst är dom bra, särskilt att putsa fönster till ;)



TACK för en helt prefekt & kanonkul kväll !!!

2009-03-19 @ 14:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0