Den lediga dagen

Ja då var man ledig då.......ja iallafall ifrån jobbet,  som vanligt så är det tusen saker som MÅSTE göras. Nu är iallafall städningen klar i hela huset o även stugan är urstädad för mannen ska olja golvet där i kväll. Jag hoppas kunna göra fix o pynt där i helgen. Har bara lite svårt att bestämma vilken färg som det där xtra ska gå i??!! Hmmm svårt.
Gårdagen ägnade jag åt att måla ovannämda stuga .(Såg ut som en förrymd fånge fick på mig en svart skärmlös keps.) 
Det blev kaffelattenyans,  måste varit väldigt svagt kaffe o mkt mjölk . Men det blev hyfsat bra.Det blir kul att inreda o möblera hoppas bli klar innan fredag.
Resten av dagen ska ägnas åt inköp, träning o förhoppningsvis en tipsprommis på Ålleberg med den käre mannen. Ska vi nog hinna med tror jag o kanske en fika där oxå .
Nää nu får jag inte sitta här på den stora rumpan längre utan sätta lite fart på den gamla kroppen.  Trevlig onsdagkväll på er.
Målarfången    Hoppas kunna röja i den här röran

Kommentarer
Postat av: Mia

Men det var en gullig pirat, piratmamma!

2009-05-20 @ 19:17:35
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0