Gråväder hmm

Visst är det konstigt, det har varit så vackert väder väldigt länge, o nu andra dåliga dagen så deppar man ihop totalt. har tappat all lust till att göra ngt vettigt. Men det finns ju som vanligt långa listor som måste eller borde göras.....Men jag har bestämmt att idag skiter jag i det. Ska ta mig en promenad nu,  får väl "palta" på mig vinterpälsen o vantarna o ge mig ut. Skulle behöva ngn som kickade mig därbak just nu. Kanske dumt att skriva det här, finns säkert några som med glädje skulle sparka på ordentligt  =)  haha....
Jaha, inte blev man muntrare av att höra vädret på Tvn nu -Idag kan man behöva regnkläder för det kommer in ett regnområde över oss säger den leende Tone Bekkestad   PUUH.. (hon har nog ätit gladpiller)
Nää fru Karlstedt, nu får du ta dig i kragen o skärpa dig lite . Det behövs lite regn så "potätera" växer.
Japp då var det färdigdeppat för idag .Nu tar jag mig en mugg kaffe o sen blir det "gåpjuck" på o en liten runda, sen fixa lunch o iväg till muntra Volvo.........

Tjingeling på er. Hoppas er dag var lite muntrare.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kände faktiskt för lite regn idag... så mig gjorde det verkligen inget. Men det är ju bara det att det får ju inte vara slut på det fina vädret redan.

2009-05-05 @ 12:59:41
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Jen

Du behöver lite dos av Lilla Köttbullen då piggnar du till med roligheter =)

2009-05-05 @ 22:21:36
URL: http://lifofjen.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar: kaffe på tiominuters-rasten

2009-05-06 @ 17:32:23
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0