Härliga sköna lediga fredag!!

Ja då var det fredag igen o ledigt såå skönt, men vart tar tiden vägen egentligen. Känns som det är måndag o fredag hela tiden...Vädret är väl sådär halvbra lite kyligt o blåsigt men solen har iallafall varit framme. Ska visst bli mulet åska o regn o det är inte kul alls.
Startade morgonenen med att sätta mig i stolen hos "käftis" hmm det är ju inte något favoritställe, men det är ju tur att dom skickar kallelse för annars tror jag nog att jag inte skulle ta mig dit i första taget. Jag överlevde faktiskt o det var helt ok förutom att det gått ur en flis som skall åtgärdas , skulle gå snabbt o smärtfritt som den snälle Sune sa.(kan man vara lugnare än den mannen?)
Nu ska jag gå ner i min källare o fixa min favvosyssla (not) nämligen stryka tvätt, tar väl någon timma att bli klar .Sedan blir det att flura ut ngn middagsmat för herrn i huset dyker väl upp vid 12.00 tiden o är hungrig Eftermiddagen ska jag tillbringa i Götene hos Anna-Lena för lite prat o kaffe.
Ikväll ska vi till Kälvene o herr o fru Holgersson ska bli väldans trevligt tycker jag .
-Nää nu så får jag ta o sätta lite fart o få mitt beting gjort.

Hoppas ni får en skön ledig helg passa på att göra ingenting,  det är snart måndag igen............

Kommentarer
Postat av: Mia

Ni är så söta så! Hoppas ni får en trevlig kväll, kram!

2009-05-08 @ 14:25:21
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0