Sammandrag av helgens bravader

Ja då sitter man här igen o har lite ångest över att helgen har gått så fort igen. Fredagens fikande hos Lena o Hasse var trevligt det är så kul att träffas , fast det blir för sällan.Malin o Ellen var där oxå , lite blyg först men när spärren släppt så var det full fart på det lilla trollet.. Nu ska dom sälja huset ska bli spännande att se hur det går, det är visst dåligt om hus där till försäljning. Lycka Till.

Klockan 18.30 var vi,  jag o mannen i huset uppfräschade o klara för att fara till Kälvene. Vi blev hämtade av S-O i den fina bilen , har tyvärr ingen bild. Jag blev så till mig o notalgisk så jag glömde av det. Satt i baksätet o bara njöt av åkturen o drog in den ljuva doften av läder åhhh vilken känsla.........
Vi åt o drack o mådde förträffligt Carina hade fixat trerätters sååå himla gott alltihop. För att inte tala om allt gott drcka som vi fick. Man blev nästan lite rusig eller ja det blev man =)  Det blev mkt tjötande på oss allihop ingen är ju speciellt tyst av sig. Det var en mkt härlig kväll Tack så väldans mycket herr o fru Holgersson. Nästa gång är det vår tur.
 

Lördagen var rätt lugn, åkte till Skövde för att kolla in min födelsedagspresent jag ska få en bärbar dator av min man.Men det är svårt att välja finns många varianter .Det är inte bestämmt ännu. Något som är bestämmt är att vi ska fara till Riga över Midsommar o det ska bli så attans roligt. Mia o Jakob blev sugna på detta oxå så dom hänger på.

Idag har vi varit i Mullsjö Pingstkyrka, det var "lille" Jonas som skulle konfirmeras. Efteråt var vi hemma hos fam Larsson o fick mkt god mat o fika. Det var fullt med släktingar där som grattade. Hoppas att gossen var nöjd.?Sofie underhöll oss med sång o gitarrspel .

   

Kommentarer
Postat av: carina

Vilken bild! Men man ser väl ut sån i verkligheten kan jag tänka mig!!!! En jättetrevlig kväll va det iallafall! Gör gärna om det. Kram.

2009-05-11 @ 09:36:58
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0